lördag 3 december 2011

Dansuppvisning!

Så var dagen här, Elviras första uppvisning. Mamma och pappa kom upp igår och var oxå med, kul! Maken däremot åkte till Stockholm med vänner för att Spamalot och övernatta.
Han var med innan själva föreställningen och lämnade dottern tillsammans med 25 andra barn till två mammor som skulle ha hand om dom innan det var tid för dans. En mycket tyst och allvarlig Elvira klev in i hissen och maken kom tillbaka till oss med glansiga ögon. Känns konstigt att lämna henne till andra sådär men det hade gått bra (för jag fick inget telefonsamtal).

Tio över tolv kom Elvira och den andra barnen i hennes grupp in på scenen. Hon såg mycket, mycket allvarlig ut och mitt hjärta höll på att brista (ville springa ner till scenen och hämta henne).
När det var dax för hennes grupp så var hon med och kunde alla rörelser galant men hon rörde inte en min, mycket koncentrerad hela tiden, jätte duktig var hon trots att allvarlig min =)
Min lilla tjej är så stor nu, det går lite för fort.....


I väntan på sin tur.


Min fina Elvira i helvit stass, en så söt katt =)

1 kommentar:

  1. Jag kan känna av stämningen hela vägen hit. Vad härligt för Elvira att vara stor på egen hand.
    Vad skönt för dig att ha mamma och pappa på besök. Vad synd att P åkte iväg.
    Kram till dig.

    SvaraRadera