onsdag 28 december 2011

Året som gått, del 1

Hur ska man sammanfatta detta år 2011, ett år av glädje, oro, värme, kyla, regn, samvaro med familj och vänner, upplevelser, resor mm, mm, mm...... Tänk att jag har varit gravid (inte den lättaste med alla jobbiga krämpor och sjukskrivningar) och att jag nu har blivit mamma till ännu en vacker dotter.
Om bara några dagar väntar oss ett nytt år med nya saker att uppleva och upptäcka, 2012!


 

Året började på Österlen med massor av mys och snö.


Februari började med Elviras treårsdag.

 
Mars väntade vi på att snön och kylan skulle försvinna.

 



Påsken firades som sig bör hos mamma och pappa med konstrunda och påskäggsletande.

 
Sista april och första maj hade vi fint besök av Diana.

 
Vi började måla huset, Elviras avd hade utställning i Botaniska trädgården.



Mormor och morfar kom på besök i början på juni och kusinerna Charlotte och Oscar tog studenten.

Vi tog en dagstur till Furuvik och Elvira blev karuselltokig.


Elvira hade sommaravslutning på förskolan.


Jag och maken var på Jobs Kalles och Lisas bröllop.

 

Midsommar firades i Verveln tillsammans med Linda, Andreas och Hannes.

3 kommentarer:

  1. haha, vilket underbart foto på oss när vi hoppar! Ja alla foton var ju fina förstås. Ha det fint. Puss o kram Linda

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart inlägg, Linnea! Härliga upplevelser och talande bilder. Jag ser fram emot den andra halvan.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag var tvungen att kolla genom inlägget en gång till. Det är verkligen bra! :)

    SvaraRadera