fredag 15 juni 2012

Egentid!

Har just använt mitt presentkort på Make Up Store som jag fick av svärmor och svärfar i födelsedagspresent. Toppen present!!! Tar en kaffe och njuter av att vara själv en stund på stan. Jag har inte varit borta från familjen merän ett par timmar och plötsligt hugger det till i bröstet av saknad. Min fina familj!
Den här veckan har jag haft mycket egentid, välbehövligt och trevligt. Träffat fina vänner, druckit vin, ätit god mat och pratat och skrattat.
Härligt!!!
Sommaren gör verkligen att man kommer ut och gör mer saker, själv eller tillsammans. Älskar denna tiden på året!

1 kommentar:

  1. Foto!!! Jag vill ju se hur du ser ut efter Make up store-besöket. (Nu tycker jag att det är roligt med bilder på söta tjejerna också.)
    Vad skönt med en massa egentid. Jag älskar också sommaren, friheten i att bara hoppa i skorna och bilnycklarna och susa iväg/ta ett par timmar i trädgården med finaste barnen. :)
    Kram!

    SvaraRadera